11 клас
Геометрія
Академічний рівень
(Універсальний профіль)
(2016-1017 н.р.)
Навчальна програма з математики
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори:
70 год
І семестр – 32 год 2 год/тиждень
ІІ семестр – 38год 2 год/тиждень
|
||||
І семестр
|
||||
№
|
Тема, види письмових робіт
|
Дата
|
§
|
Навчальні досягнення учнів
|
1
|
Повторення навчального матеріалу за 10 клас
|
|||
2
|
Діагностична контрольна робота
|
|||
5.Координати, геометричні перетворення та вектори у
просторі(16 год)
|
||||
3
|
Прямокутна система координат у просторі.
|
1
|
Учень (учениця):
користується аналогією між векторами на площині та у просторі; будує точки і вектори у просторовій прямокутній системі координат за їх координатами; виконує дії над векторами: знаходить суму, різницю векторів, добуток вектора на число, скалярний добуток векторів, обчислює кут між векторами; наводить приклади перетворень у просторі та описує їх властивості; записує формули відстані між точками, координат середини відрізка, скалярного добутку, кута між векторами; використовує координати і вектори для моделювання та обчислення геометричних і фізичних величин. |
|
4
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома
точками.
|
2
|
||
5
|
Рівняння площини та сфери.
|
3
|
||
6
|
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №1
|
4
|
||
7
|
Вектори у просторі. Рівність векторів. Колінеарність векторів.
Компланарність векторів.
|
5
|
||
8
|
Операції над векторами та їх властивості: додавання,
віднімання векторів, множення вектора на число. Розкладання вектора за трьома
некомпланарними векторами.
|
6
|
||
9
|
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами.
|
7
|
||
10
|
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №2
|
8
|
||
11
|
Перетворення у просторі та їх властивості
|
9
|
||
12
|
Перетворення у просторі та їх властивості
|
10
|
||
13
|
Перетворення у просторі та їх властивості
|
11
|
||
14
|
Перетворення у просторі та їх властивості
|
12-13
|
||
15
|
Перетворення у просторі та їх властивості.
|
14
|
||
16
|
Розв’язування задач і вправ
|
|||
17
|
Тематична контрольна робота № 1
|
|||
ТО 1
|
||||
6. Многогранники (16 год)
|
||||
18
|
Аналіз контрольної роботи. Двогранні кути.
|
15
|
Учень (учениця):
розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного кута, многогранного кута, многогранників, вказаних у змісті програми; обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди; обчислює основні елементи многогранників; використовує вивчені формули і властивості для розв’язування нескладних задач. |
|
19
|
Лінійний кут двогранного кута
|
16
|
||
20
|
Многогранні кути
|
17
|
||
21
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.
|
18
|
||
22
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.
|
19
|
||
23
|
Призма. Пряма і правильна призми. Площа бічної та
повної поверхонь призми.
|
20
|
||
24
|
Призма. Пряма і правильна призми.
|
20
|
||
25
|
Паралелепіпед.
|
21
|
||
26
|
Паралелепіпед. Самостійна робота №3
|
21
|
||
27
|
Піраміда. Зрізана піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної
та повної поверхонь піраміди.
|
22
|
||
28
|
Піраміда. Зрізана піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної
та повної поверхонь піраміди.
|
22
|
||
29
|
Правильні многогранники
|
23
|
||
30
|
Правильні многогранники
|
23
|
||
31
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №4
|
|||
32
|
Розв’язування задач і вправ
|
|||
33
|
Тематична(директорська)контрольна робота№2
|
|||
34
|
Аналіз контрольної роботи
|
|||
35
|
Семестрове оцінювання
|
|||
ТО 2
|
|
70 год
І семестр
– 32 год 2 год/тиждень
ІІ
семестр – 38год 2 год/тиждень
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
№
|
Тема, види
письмових робіт
|
Дата
|
§
|
Навчальні
досягнення учнів
|
7. Тіла обертання
(14)
|
|
|||
33
|
Тіла і поверхні обертання.
|
|
24
|
Учень (учениця):
розпізнає види тіл обертання, їхні елементи;
обчислює основні елементи тіл обертання;
обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх
до розв’язування задач;
розпізнає многогранники і тіла обертання у їх
комбінаціях;
розв’язує нескладні задачі на комбінацію просторових
фігур
|
34
|
Тіла і поверхні обертання.
|
|
24
|
|
35
|
Циліндр та його елементи.
|
|
25
|
|
36
|
Циліндр та його елементи.
|
|
25
|
|
37
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи.
|
|
26
|
|
38
|
Конус, зрізаний конус, їх елементи.
Самостійна
робота №5
|
|
26
|
|
39
|
Перерізи циліндра і конуса: осьові перерізи циліндра і конуса; перерізи
циліндра і конуса площинами, паралельними основі.
|
|
24-26
|
|
40
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери.
|
|
27
|
|
41
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери.
|
|
27
|
|
42
|
Комбінації геометричних тіл.
|
|
28
|
|
43
|
Комбінації геометричних тіл.
|
|
28
|
|
44
|
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна
робота №6
|
|
24-28
|
|
45
|
Розв’язування задач і вправ.
|
|
24-28
|
|
46
|
Тематична контрольна робота№3.
Аналіз контрольної роботи.
|
|
24-28
|
|
|
ТО 3
|
|
|
|
|
8. Об’єми та площі
поверхонь геометричних тіл (14)
|
|
|
|
47
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів.
|
|
29
|
Учень (учениця):
формулює основні властивості об’ємів;
записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда,
призми, піраміди, циліндра, конуса, площ бічної та повної поверхонь циліндра,
конуса, площі сфер;
розв’язує нескладні задачі на обчислення об’ємів і площ
поверхонь геометричних тіл, використовуючи: основні формули, розбиття тіл на
простіші тіла, вимірювання реальних тіл та їх фізичних (натурних) моделей.
|
48
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
30
|
|
49
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
30
|
|
50
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
31
|
|
51
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
32
|
|
52
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
32-33
|
|
53
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі. Самостійна робота №7
|
|
33-34
|
|
54
|
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра,
конуса, кулі.
|
|
34
|
|
55
|
Площі бічної та повної поверхонь циліндра, конуса.
|
|
35
|
|
56
|
Площа сфери.
|
|
36
|
|
57
|
Площа сфери.
|
|
36
|
|
58
|
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна
робота №8
|
|
29-36
|
|
59
|
Розв’язування задач і вправ.
|
|
29-36
|
|
60
|
Тематична контрольна робота№4.
Аналіз контрольної роботи.
|
|
29-36
|
|
|
ТО 4
|
|
|
|
|
Повторення,
узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач
|
|
|
|
61
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення, узагальнення та систематизація
навчального матеріалу, розв’язування задач.
|
|
|
|
62
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування
задач.
|
|
|
|
63
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування
задач.
|
|
|
|
64
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування
задач.
|
|
|
|
65
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування
задач.
|
|
|
|
66
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування
задач.
|
|
|
|
67
|
Директорська контрольна робота.
|
|
|
|
68
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
|
|
ТО 5
|
|
|
|
69
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|
|
|
70
|
Узагальнення і систематизація знань
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар