Мітки

Календарне планування

11 клас
Геометрія
Академічний рівень
(Універсальний профіль)
(2016-1017 н.р.)
Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори:

70 год
                          І семестр – 32 год 2 год/тиждень
                          ІІ семестр – 38год 2 год/тиждень




І семестр



Тема, види письмових робіт
Дата
§
Навчальні досягнення учнів
1
Повторення навчального матеріалу за 10 клас



2
Діагностична контрольна робота



5.Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі(16 год)

3
Прямокутна система координат у просторі.

1
Учень (учениця):
користується аналогією між векторами на площині та у просторі;
будує точки і вектори у просторовій прямокутній системі координат
за їх координатами;
виконує дії над векторами: знаходить суму, різницю векторів, добуток
вектора на число, скалярний добуток векторів, обчислює кут між векторами;
наводить приклади перетворень у просторі та описує їх властивості;
записує формули відстані між точками, координат середини відрізка,
скалярного добутку, кута між векторами;
використовує координати і вектори для моделювання та обчислення
геометричних і фізичних величин.
4
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками.

2
5
Рівняння площини та сфери.

3
6
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №1

4
7
Вектори у просторі. Рівність векторів. Колінеарність векторів. Компланарність векторів.

5
8
Операції над векторами та їх властивості: додавання, віднімання векторів, множення вектора на число. Розкладання вектора за трьома некомпланарними векторами.

6
9
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами.

7
10
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №2

8
11
Перетворення у просторі та їх властивості

9
12
Перетворення у просторі та їх властивості

10
13
Перетворення у просторі та їх властивості

11
14
Перетворення у просторі та їх властивості

12-13
15
Перетворення у просторі та їх властивості.

14
16
Розв’язування задач і вправ


17
Тематична контрольна робота № 1



ТО 1



6. Многогранники (16 год)

18
Аналіз контрольної роботи. Двогранні кути.

15
Учень (учениця):
розпізнає основні види многогранників та їх елементи;
формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного
кута, многогранного кута, многогранників, вказаних у змісті програми;
обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди;
обчислює основні елементи многогранників;
використовує вивчені формули і властивості для розв’язування нескладних задач.
19
Лінійний кут двогранного кута

16
20
Многогранні кути

17
21
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.

18
22
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники.

19
23
Призма. Пряма і правильна призми. Площа бічної та повної поверхонь призми.

20
24
Призма. Пряма і правильна призми.

20
25
Паралелепіпед.

21
26
Паралелепіпед. Самостійна робота №3

21
27
Піраміда. Зрізана піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної та повної поверхонь піраміди.

22
28
Піраміда. Зрізана піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної та повної поверхонь піраміди.

22
29
Правильні многогранники

23
30
Правильні многогранники

23
31
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №4


32
Розв’язування задач і вправ


33
Тематична(директорська)контрольна робота№2


34
Аналіз контрольної роботи


35
Семестрове оцінювання



ТО 2



70 год
                          І семестр – 32 год 2 год/тиждень
                          ІІ семестр – 38год 2 год/тиждень




ІІ семестр



Тема, види письмових робіт
Дата
§
Навчальні досягнення учнів
7. Тіла обертання (14)

33
Тіла і поверхні обертання.

24
Учень (учениця):
розпізнає види тіл обертання, їхні елементи;
обчислює основні елементи тіл обертання;
обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх до розв’язування задач;
розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях;
розв’язує нескладні задачі на комбінацію просторових фігур
34
Тіла і поверхні обертання.

24
35
Циліндр та його елементи.

25
36
Циліндр та його елементи.

25
37
Конус, зрізаний конус, їх елементи.

26
38
Конус, зрізаний конус, їх елементи.
Самостійна робота №5

26
39
Перерізи циліндра і конуса: осьові перерізи циліндра і конуса; перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі.

24-26
40
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери.

27
41
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери.

27
42
Комбінації геометричних тіл.

28
43
Комбінації геометричних тіл.

28
44
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №6

24-28
45
Розв’язування задач і вправ.

24-28
46
Тематична контрольна робота№3.
 Аналіз контрольної роботи.

24-28

ТО 3



8. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (14)



47
Аналіз контрольної роботи. Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів.

29
Учень (учениця):
формулює основні властивості об’ємів;
записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфер;
розв’язує нескладні задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, використовуючи: основні формули, розбиття тіл на простіші тіла, вимірювання реальних тіл та їх фізичних (натурних) моделей.

48
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

30
49
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

30
50
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

31
51
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

32
52
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

32-33
53
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі. Самостійна робота №7

33-34
54
Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі.

34
55
Площі бічної та повної поверхонь циліндра, конуса.

35
56
Площа сфери.

36
57
Площа сфери.

36
58
Розв’язування задач і вправ.
Самостійна робота №8

29-36
59
Розв’язування задач і вправ.

29-36
60
Тематична контрольна робота№4.
 Аналіз контрольної роботи.

29-36

ТО 4



Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування  задач



61
Аналіз контрольної роботи. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



62
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



63
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



64
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



65
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



66
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач.



67
Директорська контрольна робота.



68
Аналіз контрольної роботи.




ТО 5



69
Узагальнення і систематизація знань



70
Узагальнення і систематизація знань



Немає коментарів:

Дописати коментар